Workworkworkwork

 
 
I helgen jobbar jag dag och natt fredag morron till mĂ„ndag morron - 60 timmar sammanlagt blir de i helga 👌 Idag har det varit rĂ€tt bra med folk i butiken,  sĂ„lt bra över dagens budget och timmarna bara sprang ivĂ€g! 
KĂ€nner mig lite halvrisig i halsen , har kĂ€nt av de ett tag lite smĂ„tt men inte blivit ngt mer förrĂ€n idag men sjuk de tĂ€nker jag dĂ„ inte bli! Har endel jobb till veckan oxĂ„ sĂ„ bara hĂ„lla sig frisk! Under höstlovsveckan har jag tagit semester mĂ„ndag-onsdag sĂ„ jag kan va ledig och föra roliga saker med barnen 😃👌
 
 
Försökte mig pĂ„ lockar och ja de blev vĂ€l Ă€ndĂ„ helt ok men mĂ„ste nog trĂ€na endel 😁
 


Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr:


Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0