Mitt i veckan ...

 
 
Halva veckan avklarad redan , dagarna går så fort och jag hinner ju fasen inte ens hälften av allt jag vill/behöver !! Hade liksom behövt fler timmar på dygnet !!
Plockade ner allt från väggarna och spacklade i vardagsrummet i söndags så planen är att måla på torsdag när jag är ledig,  får väl se hur de går med tiden och så 🙊
 
 
Jag och Alma gick igenom hennes sommarkläder för att se vad vi behöver inhandla till resan och de enda som behöva är en ny baddräkt, bikini och tofflor👍 Måste gå igenom Alwins och mitt oxå ngn dag .. Gud så härligt de ska bli med lite solsemester - vi längtar hela högen !!
Nu får tiden gärna gå lite fortare!!
 
 
45ninuter till jag slutar för dagen , då är de hem o ta ngt i magen och sen iväg och träna - bokat spinning och tänkte jag skulle dra en ride på gymmet innan bara de inte är så jäkla mkt folk 🙊
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0