Fredagen på ingående

 
 
 
Veckan vara swishade förbi !
Avverkat 100timmar på en vecka när jag går av natten imorron bitti , det känns måste jag säga .. Endel trött ! ! Just detta att måsta stiga upp till väckarklockan varje morgon är inte riktigt min grej , måste få sova ut ngn gg i veckan annars funkar de inte riktigt.. Snoozat varje morgon hur många ggr som helst nu och det brukar jag inte göra för jag vet att de bara blir jobbigare ta sig upp.. Så i helgen ska jag försöka sova ut ordentligt om det så innebär att jag missat lördags spinningen - de kan inte hjälpas 🙊
 
 
 
 
När man bara är hem och vänder , byter kläder,  duschar,  äter osv blir de lätt stökigt då man stressar för att hinna allt så idag har jag plockat undan lite , imorron  måste jag dra ett städ och köra ngn tvättmaskin . Sen när Alwin kommer från skolan ska vi åka och handla så de finns nå mat för kommande vecka.. Alma följer med kompis från skolan 😊 innan skolan slutar måste jag även hinna med ett pass på gymmet 💪
 
 
 
Helgen blev helt oplanerad när slalomåkning sket sig pga av kyla - hade ev tänkt åka till Klinten men dom lovar-20 där på lördag 🙊 På söndag skulle barnen spela bandycup i Happis men de blev inställt så vi har helgen helt oplanerad- skönt de oxå ibland ! ! 🤗
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0