Köpstopp

 
 
 
 
Tänkte testa detta med köpstopp 1månad , kanske 2 🙊 
Inga onödiga inköp utan endast sånt man måste ha .. 
Jag är alldeles för duktig på att spendera pengar på bra att ha saker , kläder osv så detta blir spännande 😁 Börjar alltid med att föra över lönen från butiken på sparkontot men de skulle ju va kul att lägga ännu mer på hög!
En rensning i garderoben skulle även vara på sin plats då den är överfull,  man hittar knappt ngt och använder inte ens en tredjedel av allt som finns där 🙊
 
 
 
Meeen innan jag kom på denna "briljanta" idé så passade jag på att klicka hem en ny tv,  köpte mig ett nytt Kari traa underställ i merinoull - helt klart de bästa enligt mig ! Och så blev det även två tröjor  - allt detta på mellandagsrean på minst 30%. Tv:n var dessutom ett riktigt klipp då min syrra köpte en likadan för 2månader sedan för nästan det dubbla ! Såå jaaa man är ju ganska ekonomisk mitt i allt slöseri! 😅👌
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0