Så mkt på gång i mitt huvud

 
 
 
Är våren här nu? 
Ska vi bara ha såhär kort vinter ? 
Har ju inte hunnit åka slalom då de först varit så förbannat kallt! Så till helgen måste det bli av,  så är de bara!
Vilken tur jag har ändå nu att all snö kommer ner från taket när de är så varmt , slapp jag gå upp och skotta som jag skjutit framför mig !
 
 
 
Fått ett sånt sug att göra om lite hemma , nytt på väggarna, nya gardinstänger osv ska det bli - i mitt huvud kommer det bli så bra så vi hoppas de blir som jag tänkt !
Om ngn är sugen att måla och fixa är ni välkommen! 😅
 
 
 
Alltså träningen idag var ngt helt annat än de varit innan,  gjorde lite justeringar och körde axlar/bröst ist för axlar/rygg som jag brukar (mitt favoritpass för övrigt) och vilken kontakt jag fick ! La även till några nya övningar - så jäkla kul ! Nu har jag roligare pass att se fram emot ist för att känna att armar/bröst känns som ett tråkpass så blir de rygg/armar så alltså 👌👌
Imorgon väntar ben/rumpa innan jag ska avverka veckans sista jobbpass på butiken och sen blir jag ledig till måndag - hur skönt ! 🤗👍
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0