Klubbad!

 
 
Black friday i fredags och de var ändå inte sånt tryck då de ändå varit Black week hela veckan - skönt ändå.. Hämtade hem Golfen från lackfirman och på kvällen var de dax för aw med mina Berlins kollegor - synd att M var sjuk så de vart bara jag och S men så jäkla kul vi hade och Stad i ljus showen var grym ,likaså maten! 👌👌
Vi höll igång till halv två då vi fick skjuts hem , den tiden brukar man ha sovit några timmar 🤣
 
 
 
Mådde oförskämt bra på lördag och jag och Lovisa blåste till Happis för att slösa lite pengar - nya täckisar än en gång till mig men nu har jag svarta ordentliga 👌 Började känna mig dålig när vi var där och påväg hem fick jag ledvärk i hela kroppen - får alltid de när jag får feber.. Fick med nöd och näppe ihop middagen och sen vart de soffan heeela kvällen - Alwin strök mig i håret och sa "Du luktar alltid så gott i håret, du luktar mamma" min älsklingskille 😍❤  Sov om vartannat medan barnen hann se några filmer och sen sov jag som en gris hela natten men vaknade upp lika risig... 
 
 
 
Igår trotsade jag sjukan och petade i mig Panodil för att fara och åka skridskor i Bjumis - man får liksom passa på när tillfälle finns men de var kanske dumt för sen har jag haft taggtråd i halsen och sov knappt ngt inatt, hällt i mig massor med varmt vatten med ingefära, citron och honung och jag tror de känns lite bättre så nu försöka sova .. 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0