Hur skönt!!

 
 
 
 
Tränade, handlade, städade och tvättade under fredagen sen avslutade vi med bastu och fredagsmys - hur skönt ändå ! 
Var så skönt göra bort alla måsten på fredagen så man bara kunde va ledig sen ! Vaknade såklart innan 8 på lördag och var så nära att boka in mig på spinningen men tänkte att kroppen skulle få vila helt bara .. Vi tog de chili hela dagen, käkade mys frulle 
, var ner på stan en sväng,  köpte karra mös på soffan till en film och vi slumrade hela högen innan vi åkte till mamma och fick oss middag sen fortsatte vi kvällen på soffan - kändes behövligt! 
 
 
 
 
 
Söndag blev de sovmorgon, Alwin drog på badhuset och jag och Alma for på bandy i - 20 men de kändes inte så farligt kallt 👍
From igår är jag med i en hälsoutmaning som pågår under 1vecka och innebär att man ska röra på sig minst 30minuter sammanhängande varje dag - tänkte när jag anmälde mig att de är ju lugnt jag har dagvecka i veckan och vi är alltid ute och promenerar meeen inte om det är så kallt som de är nu ! Var allt så tvungen göra det på kvällstid när barnen hade lagt sig så de blev en prommis i -26 grader !! Trodde jag skulle frysa ihjäl men de var inte alls kallt 😁 Klädde mig helt rätt !
Idag är planen spinning 😁
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0