Lördag 👏

 

Startade min dag med bästa lördagsrutinen - försöker hålla det när det inte krockar med jobb, finns nog inget bättre än att starta dagen med ett riktigt tungt spinningpass 👌 Sen kan jag känna mig nöjd med att ha gjort bort träningen från morgonen.. 
 
 
 
 
Idag känner jag mig så tacksam över allt jag har, igår kändes det mesta grått och trist men sen hade jag en toppenmysig kväll med middag och mys hos familjen Fjellborg/Nordström 👏 Tänk ändå så fina vänner man har, jag har inte bara ett utan två (3) jobb jag trivs riktigt bra med och det känns aldrig sådär motigt att gå till jobbet, jag tjänar mina egna pengar och kan köpa det jag själv vill utan att behöva vända på kronorna - till viss gräns absolut! Har världens finaste barn som kommit hit idag , vi har varit på bandyns dag på stan, dom har lekt med kompisar,  vi har käkat lövbiffsrullader till middag och dom tyckte det var riktigt gott - då blir man nöjd! Alma har kompis här som vi snart ska följa hem innan vi kör lördagsmys 👌 
Det är inte ofta det händer att man har båda barnen hemma såhär på helgkvällarna, oftast är ngn av dom på språng hos kompis ❤
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0