Kyligt

 
 
 
Som vanligt varje år så fryser jag helt galet mkt nu! Höstluften är så himla rå och det spelar ingen roll hur man klär sig.. Men, det jobbigaste är ändå inte att det är kallt ute utan att jag fryser så jäkla mkt även inomhus! 
Igår på jobbet visste jag inte vad jag skulle göra för att jag frös så.. Så idag kör jag lager på lager,  ullunderställsbyxor under byxorna och en fleecetröja under tröjan plus filt på det!! Ja jag fryser ändå.. Kul liv! 
 
 
 
Var upp till Kypas och käkade igår kväll efter jobbet , när jag kom dit hade T eldat så de var närmare 26 grader - var varmt till en början men sen såå skönt! Sovit med filt på mitt duntäcke inatt och mystofflor på fötterna - jaa vad ska man säga .. 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0