Sjukstuga...

 
 
 
Gud så skönt det var i måndagsmorse när man gick av nattjobbet och alltså hade jobbat i tre dygn - det kändes vill jag lova ! 
Började dagen med en dermapen behandling,  lagomt skönt men sååå bra! 👌 Sen kund behandling av body shaping , tänk skulle man idas göra på sig själv nån gg 🙊
Lunchade med Ida och Alice och senare på em kom lilla gumman till mamma då brorsan hade bandyträning,  märkte att hon var geggig i ögat  - ögoninflammation, kul!
Vi hann tvätta massor med ggr under kvällen och sen stannade hon och sov hos mig då jag var ledig,  under natten kom febern .. Har även haft henne hos mig inatt och idag  men idag var hon som vanligt igen så imorron blir det skola för damen 👍
 
Imorse var vi och lämnade in golfen på lackfirman för att få fixat skadad från när jag vart påbackad.... Hyrbilen blev en Skoda Yeti,  Alma  tyckte inte den passade på våran gård - jag är beredd att hålla med henne ! 😅 Men den ser rätt kul ut och faktiskt skön att köra.
Själv ska man nu jobba två nätter och på fredag väntar Black friday och jobb på butiken följt av aw med kollegorna 👌
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0