Härliga torsdag

 
 
 
Imorse när barnen gått till skolan somnade jag om 1.5timme,  kan inte minnas sist de hände - skönt som tusan var de då! 
Sen kaffe och plock innan jag for och hjälpte att bära in Lovisa och J's nya soffa och fåtölj - tur man var på gymmet och körde lite tidigare i veckan så man orkade 😂
Sen snabbt hem och snöra i mig mat innan jag hade tid för massage - kan ha varit skönaste på väldigt länge ! Helt gudomligt skönt och avkopplande 👌 Akupunktur typ över hela kroppen , hot stone och riktigt skön och välbehövlig massage - detta kommer jag absolut unna mig fler ggr! 
 
 
 
 
Lax, mos och sås till middag och barnen bokstavligen slukade allt! Sen har jag fått hjälp och Totto och bära ut och få iväg gamla tvättmaskinen som gick sönder i sommar och nu åkt på tippen. Lite elgrejs osv. Så har vi även badat bastu ikväll , de har inte hänt många ggr tidigare i detta hus men rätt skönt ändå 😊
 
 
Imorron väntar jobb x2  hela helga - ibland undrar jag hur jag orkar men det är så himla kul så de går fint 😁👌
 
 
 
 
Helgen som var hann jag även få ny frisyr och färg 👌
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0