Friday

 
 
 
Fredag idag och barnen har kommit ❤
Varit med Alma till tandis idag sen åkte vi till IP då dom skulle ha skridskokul med fritte och de ville hon såklart inte missa..
När jag kom till bilen utanför ishallen gick jag och tänkte att bilen var så jäkla skitig att jag skulle behöva tvätta den och ser då i smutsen att ngn varit där och "rört" och ja så har ngn kört in i den.. Blev endel less men som tur var hade hon lämnat en lapp så det kändes ju bra! Trodde inte det fanns så ärliga människor då de flesta verkar sluta från sånt! Bara vänta på att bli uppringd av försäkringsbolaget då osv  så man får de fixat..
 
 
 
Sen har Almas kompis kommit hit för sleepover, Alwin har varit på bio med kompis och sen hämtade jag hit dom ett tag innan kompisens mamma kom och hämtade don för sleepover där 😊 Städat och plockat , Gud så mkt saker man samlar på sig alltså! 
 
 
Strax hoppa ner i bäddan,  man vet aldrig när tjejerna drar igång imorron 😄 Så hade jag såklart tänkt gå på spinning när jag inte jobbar ! 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0