Långledig helg

 
 
 
Gick av i onsdags morse och är ledig till måndag em, hur skönt!! Meeen varit fullt upp ändå.. 
 
I onsdags sprang alltså jag och Sandra Strandruset och jaa det gick väl inte alls som planerat alls!!
Kaos med folk i början och fick inte alls till andningen för att sen få världens jäkla håll efter 2k!! Blev endel varva mellan att springa och gå då det gjorde så jävulskt ont i hela sidan så jag kunde inte djupandas.. Nå vi tog oss runt iaf på 6km - var sagt det skulle vara 5km men när vi gick i mål vart det exakt 6km!! Första loppet någonsin för oss båda och nu är vi sugen på Vårruset i Luleå men frågan är hur tusan man ska göra för att slippa håll? 🤔
Jag springer ju alltid annars på fm på tom mage och får aldrig håll samt springer aldrig på asfalt och det var ju oxå ngt helt annat.. Nåja får fundera på det där och träna mer!!
 
 
 
 
I torsdags hade jag tatueringstid så nu har även Alma fått sin månadsblomma på armen och även ett fickur med klockslaget hon är född ❤👌 Nästa omgång blir till hösten och då ska resten av armen snyggas till och blommorna ska få färg samt ett till fickur för Alwin ❤ Sen ska man bara komma på ngt mer att fylla ut armen med 😁👌 Kanske det blir ordning på det ngn gg!
Dagen avslutades med Trixenmatch för Alwin som dom vann!
 
 
 
 
Igår blåste jag iväg till Persön och lämnade tillbaka storaudin så nu blir det cykla tills jag kommit på vad för bil jag ska ha och ja köpt en .. 😃👍
Mammsen kom med oxå så jag kunde åka hem med henne.. Sen fotbollsträning för lille , ett spännande möte och fredagsgrillning 👌😎
 
 
 
Idag ska gården krattas klart och gräset klippas sen får vi se vad som mer blir 😊
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0