Svanstein Ski

 
 
Igår var vi till Svanstein/Pullinki och åkt slalom.. Fy fasen så kul de var och roliga backar! Superkul att åka offpist i massa puder men jäkligt jobbigt för benen! 😃
Blir lite delade önskningar vart man ska åka då Alma helst inte åker där det är så brant men hon fixar det galant så för att kunna åka tillsammans fick dom turas om att välja backe 😃👍
Har inte varit dit sen jag gick typ högstadiet men lär nog blir en sväng snart igen!
 
 
 
 
När vi åkte sista åket var jag så himla mör och slut i benen så jag hade aldrig pallat åka en gg till! Alltså känslan när man sen spände av sig pjäxorna och sträckte ut benen när man satte sig - gudomligt!!
Nästa gg man planerar en slalomtripp ska jag inte köra ett benpass dagen innan ! 😃 
Barnen somnade i bilen på vägen hem och jag dåsade av i soffan kl20 för att sen förflytta mig till sängen vid 21 och har sen sovit som en prinsessa till 8 på morron - skönt! 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0