Sportlov!!

 
 
 
Idag får Alwin äntligen Sportlov, som han har längtat!
Alma gick på ledigt redan på onsdag - vissa har de ju för bra!
Alma är heltaggad på slalom och vill åka redan ikväll så kanske vi får dit en sväng om de inte är för kallt. Imorron är tanken att åka iaf och på söndag blir det Storklinten! Så kul!! 
 
Alwin vill åka skridskor och spela bandy så vi måste ju även ta oss till IP under veckan! Vilken tur jag har som jobbar natt då är jag ändå ledig med barnen o kan hitta på massa kul under dagarna - win win!
 
 
 
Ligger på soffan nu och mojjar under filten och funderar om jag ska värma upp med att springa på löpbandet innan benpasset idag.. Jag har ju fått ont som vid insidan av ljumsken när jag kört ben och tänk att jag inte varit nog uppvärmd men har fått ont både när jag värmt upp med att springa o inte... Hmm... 🤔 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0