Så trött!

 
 
 
 
Känner mig så trött i kroppen !
Blivit vila från all träning igår och idag och imorgon är planen gym + spinning , undra hur man ska orka?
Bara upp på cykeln och köra så brukar det gå bra !
 
 
 
Idag har vi varit en sväng till holmen med skotern , första svängen för iår och ja det var endel snö alltså ! 
När vi kom hem skottade vi gården, jag skottade det jag ryggen tillät.. Var så glad i början av vintern då jag utan problem kunde skotta gården men ja nu spökar ryggen åter igen.. Det är bättre till och från.. Försöker träna upp styrkan med små steg men ibland råkas man göra ngt felsteg och ja då får man lida ett tag.. Less!
 
 
 
Resten av familjen drog iväg på bandy efter snöskottningen och jag passade på att ta en pn på soffan innan jobb, vart riktigt sådär förlamad i kroppen och gud så skönt de var ! Det behövdes!
Nu är det jobb som gäller till kl8 imorgon sen ledigt till onsdag em..
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0