Måndag

 
 
Ny arbetsvecka är igång och denna vecka är min dag vecka så jobbar till kl17 tom onsdag. Fast imorron ska vi på föreläsning så då får jag sluta redan kl15 👍
Till helgen har jag tagit kollegans lördag och söndag natt ist för att jobba mina dagpass - slipper då barnvakt och så kan vi fara och se skotercrossen bla! Barnen har varit och åkt lastbil med farbror F och fyllt snö på banan så blir nog kul för dom att se hur allt blev. 😊
 
 
 
Blir spännande se i slutet av veckan hur jag får till träningen - att träna på kvällarna funkar inte lika bra som att träna under dagarna för mig så man får göra det bästa av saken .. Idag missar jag dessutom lunch spinningen som jag brukar gå på på måndagar men har bokat ett pass imorron kväll 😊👍


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0