Långhelg

 
 
 
Gick på långledigt igår morse när jag gick av så nu är man ledig till måndag em - skönt!
Vi var till Happis en svänga när vi hämtat Alma på fsk efter hon varit på 5års klubb..
Vart inte så mkt inköp men hittade supersnygga matchande tröjor till barnen! 👍
När vi kom hem skyndade jag och byta om och gick iväg på promenad för att hinna avverka mina 5k innan middagsgästerna skulle komma.
Ärtsoppa och plättar blev de o gott vare trots att de inte var torsdag 😃
 
 
 
 
Idag har jag, Alma, mamma, lillasyster och T varit till Persön och hälsat på syrran som opererat ryggen förra veckan sen var vi även en sväng till Luleå.
Vart som seg när jag kom hem så blev vila från träningen idag men imorgon väntar gymmet och jag går in för nytt pb i liggande benpressen! 😃💪
 
 
Köpte mig en tröja med volanger härom dagen - hur söt!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0