Jippitjoho

 
 
När jag kom hem från jobbet imorse drog jag en vända med dammsugaren , får bryt när solen skiner in på dammiga golv! Blev även en god frukost vid halv tio , brukar ju inte äta innan 12 men idag var de bara göra ett undantag så man inte skulle rasa ihop på blodcentralen! 😃
 
 
 
 
Tappningen gick över förväntan, jag hade ett hb-värde på 142!! Det är riktigt bra alltså - skönt ! 
Har proppat mig med massa vatten och vätskeersättning för att inte få vätskebrist eller annat skit för jag vägrar må dåligt denna gg!
 
 
 
Hängt hos mamma efteråt innan Alma skulle hämtas och sen till mamma igen där man fick sig en Lytansallad till lunch - mumma 😋👌
När vi kom hem blev de en lite prom med vovvarna och så mötte vi upp Alwin på skolan som skidrade hem.
 
 
 
Kändes lite konstigt inte fara och träna då jag hade både tid och ork men ja man ska ju helst undvika de samma dag som man lämnar blod så bäst lyda. 
Imorgon är iaf planen att springa på bandet innan det blir armar och axlar 💪
 
Sista jobbnatten nu innan man gå på helg - skönt! 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0