Helgen kom och helgen for

 
 
Helgen gick alldeles för fort!!
Gick min halvmil på lördag morgon och efter mat och dusch blev det slalom som planerat.
Alwin kom hem från sin sovkompis och sen mötte vi upp dom i backen..
 
 
 
Söndag bjöd även den på slalom men i Storklinten!
Vi mötte upp syrran med familj där dom hyrt en stuga så vi åkte med T och tjejerna då syrran just stelopererat ryggen.  Så jäkla kul vi hade alltså!! Hur kul att åka och hoppa runt i skogen - så vi skratta och jag är glad att jag höll mig på skidorna för man var nära flyga ett par ggr! 
Sen att solen valde att visa sig gjorde det hela ännu bättre! 
 
 
 
Idag startade jag dagen med gymmet och efter lunch i magen och en dusch for vi till IP då barnen ville åka skridskor. Åkte en liten stund men hjälmen klämde så så blev inte länge på isen så jag satte mig i solen och mös på ist. Nu är det jobb som gäller till kl8 imorgon bitti och imorgon står bad på schemat och så ska halvmilen göras oxå.
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0