Surt!

 
 
Idag var dagen då vi skulle springa Vårruset men det blev inget av för min del, hoppas jag törs testa springa en sväng ngn dag då nacken nästan känns helt bra nu.. Planen är även att ta mig till gymmet och köra några helkroppspass lite försiktigt, är så rädd att få ngn sån där kramp igen ... Har inte tagit mig dit heller på ett tag då det varit alldeles för mkt annat och Det varken funnits tid eller energi över.. Nå man får ta det för vad de är och köra på igen!
 
 
Varit en snabbis till Happis med mammsen idag sen har jag lånat mina små älsklingar några timmar, så mysigt och så det värmer i mammahjärtat då dom säger att dom saknat mig så mkt ❤ Hade inte träffat dom sen fredag då dom åkte ut till stugan så ja man saknar ju smått ihjäl sig!
Imorgon är det sommarfest på Almas fsk, blir kul att se - sista för hennes del för nu är det inte många veckor kvar för henne där innan hon går på sommarlov och sen börjar skolan till hösten.. 
 
 
 
Alltså vad jag inte får mkt gjort fast jag har massor att göra.. Lite smått kaos här och där men man får väl ta lite eftersom.. Nu ikväll måste jag iaf ta tag i all rentvätt som ligger så fint vikt på hela sängen och stoppa in i garderoben så man har någonstans att sova - ides aldrig ta tag i de i fredags då jag ändå skulle sova på jobbet hela helgen 🙊
 
 
Köpte mig ett par nya skor idag, de kan man aldrig få för många av 🙊 Har velat ha vita men inte köpt då dom endast är snygg första dagarna innan dom blir skitiga så dessa blev ju perfa 👌
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0