Ledig helg

 
 
Igår morse gick jag äntligen på ledig helg, så skönt då jag sovit kasst två nätter!! Gick hem och drog igång en tvättmaskin och drog igenom huset med dammsugaren innan jag for och träna.. Inte tränat alls sen jag sprang Strandruset så kroppen har fått vila helt , inte självvalt men ibland kan man inte välja och måste lyssna på kroppen.. Nu kändes nacken och allt helt bra och kroppen kändes pigg och stark - härligt!! Hade köpt mig nya 2xu tights som såklart fick åka på 👍
 
 
 
Mina hjärtan kom hem igår, som jag längtat ❤
Blev fredagsgrillning och senare blev det en cykelsväng ner till strandäbgarna för lite kul innan vi cyklade vidare upp på Coop och sedan Ica för inhandling av fredagsmys.. Mojs i soffan när vi kom hem innan de var dax för sänga för di små.. Lovisa och John kom sen förbi en sväng oxå 😊
 
 
 
Idag väntar fotbolls sammandrag i Luleå hela dagen sen har jag bokat bord på Pinchos så där blir de att käka 😋👌
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0