Fulla spjäll

 
 
Veckan har gått i ett , fullt upp från morgon till kväll och så har man varit lagom mossig av medicinen.. Trodde där ett tag att det aldrig skulle vända och att jag skulle gå med nackspärr hur länge som helst men nu äntligen ser jag ljuset i tunneln  ! 👍
Fått gå halvt vinterklädd i värmen då de blåser så jävligt hela tiden.. På Alwins Trixenmatch i torsdags var de ordentlig halskrage, Houdinitröja och dunväst och tur jag tänkte till för kallt som fasen blåste de på planen!
Idag är det bikiniväder så jag passar på att sola lite efter gräsklippningen 👙👌
Jobbhelg men vilken tur jag har som jobbat natt så jag kan njuta av sommarvärmen 😎 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0