Svår beslutsångest

 
 
 
Gud så död jag var efter förra veckan! På onsdag hade jag äntligen tid att sova ut och blåste på till kl11!!! Det var välbehövligt kan man säga!!
Känner att jag inte alls hinner med allt jag vill och behöver men man får försöka göra de bästa av det hela och försöka prioritera.. 
 
Min tvättmaskin är lite trött och låter förjävla illa så jag törs inge använda den förrän ngn kommit och kolla uti den så igår var jag och tvättade hos mamma, gud så jobbigt va uppbokad flera timmar för att tvätta, för att inte säga tråkigt - man är ju van att kunna köra en tvätt lite som man känner men nu hade de blivit endel.. Under tiden passade jag på att fara och se på bilar och de slutade med att jag testade en och när jag skulle lämna tillbaka den tyckte säljaren jag skulle ha den till idag för att hinna testa mer.. Blev inget köp iaf då den inte hade den utrustning jag ville ha men dom hade ju såklart en mkt bättre med allt och lite till så ja den glassar man runt i nu några dagar - jag som inte tänkt köpa så ny/dyr bil men alltså habegäret ska vi inte tala om!! 🙊🙊🙈🙈  
 
 
 
Imorron lastar jag in mina små hjärtan och styr mot Persön och syster med familj för att hänga på Hamnfesten, åka karuseller osv 😃👍
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0