Nu är det snart över!!

 
 
 
Endast 10timmar kvar nu av denna monstervecka!!
Har helt klart fått över förväntan och idag är första dagen jag känt mig trött och slut och när jag stängde butiken kl16 ville jag mest hem och bädda ner mig men hann snöra mig på soffan en liten stund innan de var dax för jobb kl17 - gud så efterlängtat med lite ledigt imorron! 
 
 
 
 
Hann ligga ute i solen 2timmar efter jobbet imorse innan jag skulle ner och öpnna butiken, hoppas hela veckan blir fin nu när man har tid att vara ute i solen😎
 
 
 
Igår fick lite kläder följa med hem från butiken , svårt hålla sig när det finns så mkt fint men nu får de vara bra för ett tag - är ju en fördel om inte hela lönen går till kläder 😃
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0