Hamnfesten

 
 
Helgen kom och for i rasande fart! 
Barnen sov över hos mamma på torsdag så när jag slutat på fredag morgon och hämtat dom åkte vi mot Persön och sen vidare in till Luleå för att kolla in Hamnfesten. Jag och Mira mjukatartade med en karusell då vi tänkt spara karusellerna till lördag .. Vi fikade i Strand, eller jag och syrran drack kaffe och barnen käkade glass 😊 Riktigt varmt och skönt ute!
 
 
 
Efter vi kommit hem och ätit middag hoppade vi alla på sexhhulingen och for till Inéz som skulle klippa Alma . Ett glas rosé i solen och barnen hoppade studsmatta.
 
 
 
Lördag in till Luleå igen och då vart de karuseller men när dom hade åkt Break Dance vart både Alwin och Alma åksjuk 🙊 Lite sådär illamående och hängiga med med maxmat i magen blev de bättre och sen orkade dom vidare till Stadsparken för slidebanan. 
Jag och syrran testade Gyrostallrik och gott var de.
Till kl16 var de bara se till att infinna sig hos Inéz för fotboll och tacos i paviljongen - hur mysigt, även fast jag inte är intresserad av fotboll 😃
Till kvällen styrde vi hem till blomgatan igen - skönt krypa ner i egna sängen!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0