Tänk att få ligga på en strand i solen...

 
 
 
Nu är jag less denna kyla!! Jag är less att frysa konstant!! Är dock inte less snön - tycker de är rätt mysigt med snö!!
 
Jobbat helgen och i lördags var vi inte ut genom dörren då de var så kallt men igår promenerade vi iväg och såg Alwin spela Englundscup på IP - det var utlovat sol och visst var de sol tills vi kom fram och blåste gjorde det, jag kan säga att de var inte skönt!!  Sista matcherna för iår och imorron har dom avslutning , känns trist och lite konstigt att det slutar mitt i vintern ..? Vad ska vi nu göra av all tid som gått åt till träningar osv..? Blir nog inga problem ändå 😃
 
 
 
Vi har även sålt baklotter till Alwins lag och imorron är det dragning, Alwins bakuppdrag var bullar så det har jag bakat hela fm.. Fick stressa där på slutet för att hinna på spinningen, blev så tight om tid så jag hann inte lämna av Alma hos mamma utan hon fick hänga med och se på - gick bra det med ! 👍
 
 
 
Blev som orkeslös nu så har intagit ryggläge på soffan tills jag ska och jobba..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0