Mål med träningen

 
 
 
För 2veckor sen testade jag mina Haglöfs byxor som jag fick på mig med lite våld men var 5cm kvar till att ens få igen knappen ! 
Satte som mål att komma i dom snarast och idag gled dom på som ingenting ! Den känslan 👌🤙
Det var med väldigt lätta steg och tog mig iväg till gymmet idag (Läs - Tog bilen 😂) och körde ett tungt axelpass, samt armar och mage!
Det är riktigt kul när jag vågar gå mer och mer utanför min comfortzone och lasta på mer tills det riktigt bränner i musklerna! De harjag varit försiktigt med när jag just kommit igång igen för annars hade jag inte kunnat röra mig 😃
 
 
 
Mitt mål med träningen är framförallt att bygga muskler så jag kanske slipper ha ont här och där konstant - inte minst i rygg och axlar/nacke. Sen att känna mig fin och bekväm i mig själv. Det är ju inte kul när man inte tycker några kläder sitter bra, att de är obekvämt för att de ex sitter för tight kring magen eller valkarna syns för mkt osv.. 
Kanske bara jag själv som ser och tänker på de men just den känslan att jag själv ska känna mig nöjd och bekväm är känslan jag strävar efter!
Sen att man kanske blir stark på köpet är ju ingen man tackar nej till!
 
 
 
 
 Gick förövring all in på grönt idag😃
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0