Lördag hela dagen

 
 
Jobbat till 9 imorse och sen var det bara gå hemåt till Alwin som fått mysa på själv med vovvarna på morron  då Alma sovit över hos gammelmormor. 
Hopp i understället och packa ihop allt som skulle med till bandyträningen och sen åka iväg och plocka upp Alma och vidare till IP, lite smått stressigt men vi hann precis dit och Alma hann få på sig allt innan hennes träning började kl10.
Såg en stund av henne träning och jäklar i min låda så duktig hon blivit på skridskoåkningen - det märks att hon tränat massa! Har inte varit med på träningarna på ett tag då jag jobbat och sen har de varit svinigt kallt 🙊 Sen gick jag iväg på en härlig promenad - man får passar på när det inte är tusen minusgrader eller snöstorm!
När jag kom tillbaka hann jag se en stund av Alwins träning oxå - win win!
 
 
 
 
Vi hade ju tänkt åka slalom efter vi ätit lunch och så men klockan drog iväg och jag fick himlarns ont i magen efter vi ätit så vi mös på soffan en stund ist innan vi åkte och köpte karra till barnen. Vi tar slalomåkningen imorgon ist. 😊
Tänkte snöra ihop fajita kyckling till middag men pippin som jag trodde var i kylen fanns visst i frysen så det blev korvstrogga ist och fy fasen så god den blev! 
Nu är det jobb som gäller fram till 9 imorgon 😊👍
 
 
Lördagsutstyrseln 😃👌
Undra hur alla andra klär sig såhär en lördag? 🤔


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0