Kyligt

 
 
 
Inte blivit ngn träning i veckan då jag inte alls mått ok efter jag drog ut tanden - fy alltså!! 
Men igår fick jag ihop 5k promenad i solen och -17grader. De var lite bitigt om kinderna men så skönt! 
Hade dock klätt mig för mkt med både underställ och fleece under dunjackan , hade lätt klarat mig med understället.. Vilket himla bra köp jag gjort när jag köpte min dunjacka alltså - helt klart varmaste jackan som man aldrig fryser i! Alla som känner mig vet ju att jag alltid fryser men gör jag inte de i en jacka , ja då är den varm 👍👌
 
 
 
 
Gymmet väntar om 1.5timme och jag hade även tänkt hinna med en promenad , frågan är om jag ska ta den innan eller efter ..? Ska fixa naglarna 12.30 oxå och hinna äta och duscha innan de så kanske bästa gå typ snart då.. Känns bara lite väl kallt än - hade tänkt att solen skulle börja värma lite..
Sen har jag lovat Alwin att hämta honom på skolan och åka och köpa nya handlar åt honom så efter hinns de inte..  Nå de löser sig nog 😊
Nu studsa i kläderna och ge lille frukost..
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0