Hjärtedagen

 
 
Blev väckt av Alwin som hade fått ett brev imorse att han skulle väcka mig och Alma , i brevet var det skattjakts ledtrådar.  Jag och Alma var för trötta för att ta oss upp och leta - tröttmössor som vi är 🙊 Så Alwin letade själv och kom sen med famnen full med godsaker och paket. 
 
 
 
Alwin gick till skolan och vi tog oss upp till slut för att fixa kaffe och frulle till Alma som skulle på fsk på 5års klubben.  Medan hon var där passade jag på att träna och få mig en stund i solariet, är så himla blek så man syns snart inte i snön. 
När jag hämtat Alma efter lunch var de snabbt hem och kasta i mig lunch och springa genom duschen och sen åkte vi och plocka upp mammsen för att åka och hälsa på min moster som flyttat till Kalix .
Testat göra ärtsoppa för första ggn i mitt liv men de sägs ju bli himlarns gott i pottan så det har fått puttra i den hela dagen och väldigt gott blev de , tom Alma och J gillade det - vilken flådig hjärtemiddag jag snickrade ihop 😃👍
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0