Helga

 
 
Så var helgen förbi och jobbveckan är igång, jobbar 80timmars vecka denna vecka 👍
Gått an och rensat, städat och fixat hela dagen idag - blir galen på alla saker! Hade typ behövt ha en loppis eller nå ... 
 
 
 
Annars har helgen bestått av Luleå, Persön och byn på fredag . Massage, bandy och byn mm på lördag . Och på söndag blev bandycupen i Finland inställd pga kylan så vi drog till Happis för shopping - fick med mig en ny jacka och varm och skön tröja hem 😊👍
Sen middag i byn och tjejkväll hos Vickan!
Full fart hela helgen - precis som jag gillar de 😉👌
 
 
 
 
Denna snygging blev så glad när jag kom till dom när Lisa skulle massera  mig på lördag 😍🐶
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0