Fredagsfeeling på en måndag

 
 
Gick av helgens jobb imorse och när jag kom hem plockade jag lite och slog igång roboten så den fick dammsuga sen började jag riva ur endel från garderoben men kom inte så mkt längre då jag hade tänkt hinna träna innan Alma skulle hämtas.. 
Plockade upp lillasyster och sen blev det ett bröst och armpass med lite mage på slutet 👍
 
 
När Alma var hämtad for vi och hämtade oss lunch och sen ville Alma till gammelmormor så vi åt där och sen skulle hon stanna.. Strandade i soffan och tog en pn - har såna låsningar i ryggen som förmodligen blivit inflammerat då jag känner mig så hängig och slut så får nog käka en kur mot de eller kanske gå på massage .. Brukar få såhär ibland 😏
Alwin hade bestämt att fara till en kompis så vi for och testa och köpte en ny cykel åt honom och sen körde dit honom.. Sen har jag fortsatt rensa och fixa i garderoben - känns som never ending story.. 😥😩
Nyss duschat och bäddat ner mig i sänga och tänkte kolla lite serier innan godnatt. 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0