Från botten till toppen

 
 
Var lite småseg på träningspasset i måndags men rev av ett armar och bröstpass... Tisdag hade jag tänkt springa på bandet meen då sömnen inte blev den bästa under natten så var energin på botten så som jag skrev tidigare blev det soffan heeela dagen !! Men ja de behövs väl oxå ibland 🙊
 
 
På onsdag kände jag mig tillbaka på banan igen så bestämde mig för att springa då ist... Det är ju fruktansvärt trist springa på bandet , känns liksom som att man inte kommer någon vart och det är dåligt luft osv..  Jobbigt om inte annat!! Meeen jag plockade med mig pannbenet och bara körde på och sprang halvmilen!!! Fy fasen så skönt efteråt!! 💪🤙
 
 
 
 
Igår blev det rygg och axlar och idag ben och rumpa 👍💪 Bra vecka hittills! Imorgon väntar spinning 😃
 
 
 
Annars då - Jag och Alma blåste iväg till Happis en sväng i onsdags medan bilen var på service . Och igår var jag och barnen och Sandra och hennes barn iväg till Luleå på Leos 😁
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0