Bortglömt

 
 
Har fått lite påtryckningar att jag måste skriva ngt här nu så är väl bäst att lyda 😊
 
Vad händer då...?
Jobbar och står i mest känns de som.. Jag gillar inte när jobbet krockar med spinningpassen så jag missar alla under veckan.. Tur i oturen att vägarna tinat fram så man kunnat ta fram cykeln - det har man längtat efter sen i höstas! 
Känner att jag cyklar på ett helt annat sätt än jag gjort tidigare - spinningen har gett mig nåde bättre teknik och bättre uthållighet! 👍 Nu är det bara fortsätta nöta på motionen för jag är så sugen att springa ngt lopp eller så iår - om man törs.. Gymmet är såklart viktigt det med! 😁
 
 
 
 
På tal om gymmet så "försov" jag mig från de på morron! Brukar alltid vakna vid 7-8tiden men idag sov jag till 9 och det var då jag hade tänkt infinna mig på gymmet för att hinna träna innan jag skulle göra Dermapen behandling så jag hoppade träningen idag - får ta igen de imorron 😁👍 
 
Gjorde en omgång dermapen förra hösten och jag måste säga att det verkligen funkar! Fick mkt finare hy, mindre ojämnheter och orenheter osv sen får huden en helt annan lyster! Jag längtar till vi gjort klart denna omgång vi gör 1gg/månad i 4månader.. Ont som helvete men helt klart värt de ! 
 
 
När man går därifrån efter en behandling ser man ut som ett stoppljus i ansiktet så då gömmer man sig i huvan bakom glajjorna 😂
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0