Hej från soffan

 
 
 
 
 
 
Tycker jag blivit duktig på att ligga på soffan! 😃 
Förkylning och inflammation i båda handlederna har gjort så jag har noll energi... Jag kan inte fara på gymmet då man använder och belastar handlederna i de flesta övningarna och promenera har det inte funnits ork till... Men vårvintern är kommer med underbar sol så imorgon måste kan ta mig ut på en liten sväng iaf!!
 
Går på Voltaren och Iprenkur sedan lördag så det har börjat bli lite bättre tror jag, bara hoppas det blir helt bra men måste boka tid för provtagning o kolla upp lederna - känns ju lite skrämmande!!
 
Nu pallra sig upp från den varma filten och börja förbereda dagens middag 😀😊 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0