Semester

 
 
 
De hade varit fruktansvärt skönt och behövligt just nu!!
Hade kunnat boka en resa ikväll om jag bara vetat om jag kan vara ledig från jobbet men får kolla upp de imorron och hoppas att det går att boka på mig med de andra - håll tummarna 😊👍
 
 
 
 
På fredag går jag iaf på 1veckas påsklov med mina små älsklingar , hoppas på fint väder och snö så vi kan åka slalom och annat kul!! 
 
 
 
Slalom är våran senaste fritidsaktivitet som är så himla kul! Så kul att båda barnen tycker de är så roligt och att dom lärde sig så snabbt  - kan ju bero på att dom hade en bra lärare 😀👍 Hade inte stått på slalomskidor sen mellanstadiet nån gång och var lite skrajsen först över hur det skulle gå och hur tusan jag skulle lyckas lära dom men de gick ju bara på några åk 😎👌
 
Köpt mig en ny bil gjorde jag ju oxå för typ 2 veckor sen - de var jag verkligen värd 😃😃 Och den nya går ju som en dröm 👌
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0