Ledig

 
 
Tre dagars helg  för mig denna veckan, känns såå välkommet och väldigt välbehövligt då man knappt orkar göra något när huvudet spränger som det gör 😧
Alwin ville inte vara ledig med oss utan han skulle på fritte för dom har visst nytt lego där som han vill leka med - kul att han trivs och har kul trots det som varit. 
 
Therese har varit förbi på kaffe och teateeuppvisning hos Alma och sen tog hon med henne när hon for, dom skulle på kalas 😊 Kul från lille och skönt för mamman 👍
 
 
 
Funderar på om jag ska försöka mig på att dammsuga lite trots att jag vet att ryggen  inte alls kommer kännas bra sen men tyvärr är det ett ont måste då dammråttorna snart äter upp oss 😲🙊 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0