Besatt

 
 
 
När man vill något så mycket så det är det enda man tänker på och man verkligen försöker göra allt för att få det så känner man sig lite smått besatt.  Det är helt sjukt hur mycket jag vill detta!! Tror J håller på bli knäpp på mig just nu men ger han bara efter så blir ju allting så himla bra  😄 
 
 
 
 
Annars håller jag på att bli knäpp på min rygg, låsningen i bröst ryggen gör att jag har ont hela vägen upp i nacken, känns som en tennisboll på höger sida om nacken och huvudet spränger så hjälper såklart inte huvudvärkstabletter 😧 Massage på tisdag så jag hoppas jag överlever helgen utan att ha det allt för jobbigt. . Lär nog behöva några behandlingar innan detta ger med sig. .
Var på MR igår på magnetbussen I Sunderbyn, lite småläskigt när jag åkte in i "trumman" fick lite smått panik när det kändes så trångt men blundade och sen höll jag nästan på somna 👍 Bara vänta på att läkaren ringer till veckan så jag får veta om dom sett ngt. .
Känns ju lagomt kul ha såhär och man är inte ens 30 år!! Less!! 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0