Träningsvärk - Stugmys




I fredags var jag på gymmet som jag inte besökt på ett tag... Varje gg jag varit dit har jag sen blivit förkyld med ont i halsen och hosta men nu verkar kag klarat mig.. Dock har jag en jävla träningsvärk så man går sådär lagomt kul 😃




På fredag em kom Erik, Hanna och barnen till oss och så grillade vi kyckling olika grönsaker mm.. Gött 👍 När dom åkt hem gick Jocke över till Jimmy där dom drack öl och sen drog ut på Lilla ❌ i taket 😆
Igår blev vi så less skitvädret och rastlös så vi åkte till J's mormor och morfars stuga och här blir vi till imorron ☺ Varit på en långpromenad på fm , barnen cyklade och o skogen var det en hel del mygg och massa stora fina smultron hittade vi 😋 Påvägen tillbaka var Alma så trött så hon höll på att somna på cykeln 😂





Vi har under em varit ner på bryggan och metat lite, några mörtar 🐟 fick vi 😊




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0