Nyårsafton 2014 🎉




Så var det nytt år bara sådär, åren går så fort och snart är man en riktig gammeltant om det fortsätter såhär 😃

Sista dagen på 2014 var det jobb för både mig och J så jag körde barnen till byn där de skulle spendera dagen medan vi drog in pengar 😊 Jobbade 8-13, väldigt soft pass om jag får säga!
Efter jobb och jag hade snört i mig lunch åkte jag och hämtade hem barnen medan jag försökte fundera ut vad vi kunde äta till middag - vi hade liksom inte planerat ett skit vilket faktiskt var skönt.

Vi hade iaf turen att bli bjudna till mamma där vi åt älgkött av ngt slag, gratäng, sås gjord på sky och grädde, sallad med bla mango i, bröd mm. Mycket gott! 😋
Till efterrätt hade jag gjort en Nutella Semifreddo som var riktigt smaskig 😊








Just efter 22 åkte vi hem och nattade Alma som var riktigt trött och Alwin gick till Hugo och lekte i väntan på tolvslaget 😊
Jag och J slöade i soffan och var trötta 😃




När klockan slog tolv smällde det massor av raketer runt om och sen var det godnatt för oss alla 😊 En lugn och skön nyårsafton! 👍


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0