Insnöade




Snön fortsätter komma och man gör knappt annat än skottar då man är ledig ☺
Skönt ändå för då vet man att det bara är till att fixa det om vi inte vill bli insöade = bra träning och en snöfri gård för en stund!!

Jag har fått tillbaka hostan jag tidigare hade i typ 6 veckor - det var bra typ 1 vecka och sen började det om så nu blir det till att boka tid för att kolla upp för det här är ju inte normalt!!
Jag kan inte göra någonting ansträngande så hostar jag halvt upp lungorna och får typ andnöd?
Så en titt vore på sin plats så jag kan börja träna, det är ett stort måste!! Inte tränat sen november av vissa orsaker och sen kom hostan. . Less!!







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0