Long time no see..




Bloggen faller i glömskan så det blir inte så så ofta skrivet här. .
Har hänt endel sen sist..

Jag lyckades äntligen bli frisk från hostan jag dragits med alldeles för länge så jag kunde hoppa upp på spinningcykeln igen. .
Hunnit vara till fjällen - Ammarnäs vilket var första ggn för mig och Jaa, jag blev nog biten 😉
Jag har öppnat en egen salong där jag kommer hålla på med bodyshaping och ledljus behandling 😊 Sen kommer jag gå utbildning för att kunna göra andra behandlingar oxå..

Påsken har varit och farit och iår hade vi inget planerat då vi jobbat om varandra sen i torsdags. . Barnen har varit påskkärringar och fått massor av godis och annat 😊 I lördags blev det utgång med ett härligt gäng och äntligen fick jag med mig Jossan och shit vilken kul kväll vi hade - skrattade som tok större delen av kvällen/natten 😃

Idag jobbar jag så nu ska jag ta och göra ngn nytta 😊




































Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0