Sååå tråkigt! !




Mamma gnäller på att jag aldrig skriver här men det finns inget kul att skriva, allting är bara så trist och tråkigt! !
Man gör aldrig nå kul och när det väl är ngt skoj på gång så jobbar antingen jag eller J.. Känns som att all tid går åt till att jobba då man aldrig hinner med ngt roligt. .

På tal om jobb så hade kommunen dragit bort 8 jävla tusen från min lön för att jag fått för mkt sen juni vilket jag ringde om i juli men de drog inte förrän nu - kul jävla skit! !


Annars då...?
Jo det är massor jag vill fixa, som BEHÖVER fixas i detta skithus men samma där - inget händer!!
Vill sälja och flytta till ngt annat helst nyss!!

Kul inlägg - vadå butter! !?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0