Hemmafru





Sedan i fredags är jag hemmafru men om jag skött mitt uppdrag på bästa sätt vette tusan? ☺
I söndags rev vi iaf ut hela vardagsrummet och började möblera om för jag var så otroligt less på möbleringen vi haft sen vi flyttade hit.. Är ju inte det lättaste att möblera i ett sånt långsmalt rum med en jättestor soffa men vi fick in den på brädden med några cm kvar vid fönstret ☺
Nu ska vi bada bygga en halvvägg och fixa lite så blir det tipp topp 😊


Alwin har fått vårat vitrinskåp till sitt lego så det blir att inhandla ett nytt och även nu tvbänk ☺


Nu ska jag smaka av grytan som står på spisen och puttrar och ska få göra några timmar. .
På 15 minuter har vi apt med jobbet eller ja mina "gamla kollegor" gud vad konstigt det känns.. Kanske man vet senare idag vad man ska göra närmsta tiden för hemma vill dom nog inte ha oss med full lön 😯



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0