Timepassby





Har skullat skriva något nu länge men varje kväll när jag lagt mig i sängen och tänkt skriva har jag varit så trött så det inte blivit ngt..
Varit ledig nu sen förra tisdagen och jag har inte somnat på spikmattan en gång - trött tjej!!

Hunnit med lite allt möjligt
☆En Umeåtripp med hotellmys 2 nätter och shopping men Tesse 💕
☆Satt lite blommor och fixat ute
☆Varit ute istortsett varje dag med barnen, så kul när dom har så kul med alla andra barn på gatan!
☆Dragit på mig nån jävla förkylning/allergi?
☆Båda barnen har åkt grävmaskin och traktor - Premiär för Alma
☆Fixat lite i husvagnen som vi skulle behöva åka iväg med snart
Och massa mer ☺



















Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0