Sooon




Vaknade strax efter 12 men sovit som en klubbad fram till dess så jag kände mig ändå ovanligt "pigg" så jag kunde inte somna om.. Inte bra att jag börjat vakna så tidigt för egentligen behöver jag sova minst till 14!!
Efter ett tag kom huvudvärken smygande men jag lyckades mota den med panodil, en dusch och kaffe. .

När resten av familjen kom hem var vi ute en stund innan middagen, barnen lekte med kompisar och vi satte in dynorna i husvag efter middagen kom mamma, Lovisa och John förbi. .
När det var dax för jobb var mamma barnvakt då Jocke hade träning. .
Väl på jobbet hade jag ont i huvudet igen så det blev panodil och kaffe igen så nu hoppas jag dem inte kommer tillbaka! !

Blev ingen promenad med Milly idag då orken försvann när jag hade ont så nya tag imorgon - skulle även behöva ta mig i kragen och masa mig till gymmet, det blev jävla svårt ta sig tillbaka då det blev för långt uppehåll iom op:n!! Det får inte gå mer än max 2-3 dagar mellan då kommer latmasken!! Men jag har ju iaf tränat hemma och promenerat 😆



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0