Inspiration





Sovit till halv ett idag (igår), latat i sängen/soffan, hämtat hårfärg hos Jennie på salongen som jag sen kladdade i, dammsugit, duschat, pussat på mina trollungar som kommit hem, fixat middag och varit ute...
Det har jag pysslat med innan det var dax för jobb igen. .

Jocke hade med sig en skit cool sparkcykel åt Alwin när han kom hem, den skulle jag kunna sparka runt med 😉













Styret ska såklart sänkas men vi hade ingen nyckel som passade. .

Imorgon ska jag och klippa mig hos Jennie, lär väl bara bli topparna som vanligt - feg som man är men jag trivs i långt hår och tycker inte alls jag passar i kortare 😆
Vi får även hem våran lekstuga imorron eller tisdag så då är det bara till att måla hur tråkigt det än är!! Sen får jag inreda och fixa 😃
Husvagnen ska hämtas hem på onsdag så de blir det att städa ur den och fixa även i den - mkt roligt fix nu!! 👍




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0