Försvinn






Förkylningen eller vad det nu är känns både bättre och sämre - halsen känns bättre men då har jag feber/ledvärk i typ hela kroppen så jag livnär mig på panodil, c-vitamin, citron & ingefära te, halstabletter osv..


Undrade lite under dagen hur tusan jag skulle orka natten men panodil funkar det ändå bra.. Tröstar mig med att jag går på ledigt imorron iaf till fredag så då hoppas jag att jag är tillbaka på banan igen!!


Annars har vi varit till mamma och fått oss middag idag, Alwin har haft simskola så har vi varit ute en stund innan det var dax att gå in och göra kväll för de små som börjar redan 6..
Imorgon har jag apt och Alwin simskola - det är dom planerna som är hittills och mer lär det nog inte bli..





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0