Bäddan




Precis lagt mig i sängen på spikmattan - dagen jag går av natt försöker jag alltid lägga mig tidigt om jag inte vill vara vaken till morgontimmarna då det liksom är antingen eller som gäller, någonstans mitt emellan funkar inte då kroppen går in i "nattlunket"..
Skönt ändå med tanke på att våra barn gillar att vakna tidigt och det är alltid jag som blir väckt av dom..


På tal om barnen så somnade båda på stört ikväll, dom var nog trötta efter veckan och tidiga mornar. .
Alwin somnar ju alltid direkt utan problem men Alma kan vara upp hundrafemtioelva ggr och svamla uti det ena och det andra. . Hon är en rätt jobbigt och bestämd liten dam så det är ju himla tur att hon är så himla söt och charmig typ alltid 😉






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0